close
تبلیغات در اینترنت
با اين روش استرس دوران بارداري را کاهش دهيد
loading...

مجله شلوغ

چگونه در دوران بارداري از استرس دوري کنيم . استرس تاثير بسيار منفي بر روي جنين خواهد داشت

با اين روش استرس دوران بارداري را کاهش دهيد

کاهش استرس در دوران بارداري

خانم ها باردار بايد بدانيد که استرس تاثير بسيار بدي بر جنين شما خواهد گذاشت پس بايد حتما از استرس دوري کنيد

با اين روش استرس دوران بارداري را کاهش دهيد

به ادامه مطلب برويد

چگونه استرس را از خود دور کنيد

1. ارتباط با دوستان و آشنایان مثبت گرا
از کجا می دانید که دوستان شما برایتان خوب هستند؟ به احساسات خود هنگامی که با آنها هستید، توجه کنید.  اگر وقتی با آنها هستید احساس خوبی دارید، آن فرد احساس شادی و لذت به زندگی شما می بخشد.
متاسفانه، تقریبا همه ما افراد منفی در زندگی خود داریم. اگر در خانواده، بستگان یا دوستان خود فردی هست که موجب ناراحتی شما می شود، در طول بارداری با او ارتباط نداشته باشید. این کار برای سرزنش کردن طرف مقابل نیست بلکه برای حفظ سلامت شماست. در آینده می توانید تصمیم بگیرید آیا دوستی خود را با او ادامه بدهید یا خیر.
2. بیرون وقت گذراندن
هنگامی که احساس ناراحتی یا غمگینی دارید، به خود فرصت بدهید. چند دقیقه مدیتیشن، مطالعه مجله، صحبت کردن با یک دوست یا کمی پیاده روی می تواند به بهبود حال شما کمک کند. فکر نکردن حتی برای 5 دقیقه می تواند ظربان قلب، فشار خون، تنفس و حتی سیستم امنیتی بدن شما را تنظیم کند.
3. داشتن جواب در آستین
آیا از اینکه افراد به شکم شما دست می زنند و نظرات بیهوده یا ناراحت کننده در مورد اندازه آن می دهند، ناراحت می شوید؟ به جای ناراحت شدن و غصه خوردن سعی کنید چند جواب درست و حسابی آماده کنید تا در این مواقع به کار گیرید. با کمی حاضر جوابی می توانید موقعیت های ناراحت کننده را به شرایط معمولی برای خود تغییر دهید.
4. ورزش کردن
اگر پزشک به شما اجازه ورزش کردن می دهد، سعی کنید پیاده روی های سخت داشته باشید، شنا کنید یا در جلسات یوگای دوران بارداری شرکت کنید. در واقع، ورزش هایی را انجام دهید که باعث افزایش جریان خون در بدن می شود.
5. عمیق نفس بکشید
اگر در بدن خود احساس گرفتگی دارید، احتمالا درست تنفس نمی کنید. تپش قلب، ورم معده یا گرفتگی عضلات همه نشانه این هستند که چیزی خوب کار نمی کند. در این موارد نفس عمیق می تواند بسیار کمک کننده باشد. بیشتر مردم، بسیار سطحی و فقط از داخل سینه نفس می کشند برای کم کردن اضطراب، بهترین کار این است که عمیق نفس بکشید.
از این تمرین نیز می توانید استفاده کنید: هنگام دم شکم خود را بیرون بدهید و هنگام بازدم به آن اجازه دهید آزاد باشد و گرفتگی ها را بیرون بریزد. تمرکز روی تنفس تاثیر بسیار خوبی روی تفکر و احساسات ما دارد به طوری که می توانید با فکر بازتر با شرایط سخت برخورد کنید.

 

مجله شلوغ

 

 

 

 

 

منبع: بيتوته  beytoote.com

محمد بازدید : 125 پنجشنبه 24 تير 1395 زمان : نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
تست اين قالب

تست شماره 1

تست شماره 2

تست شماره 3

تست شماره 4

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
تبليغات در مجله شلوغ
تبليغات ارزان در اينجا